Lancering Click&Eat 3.0 🚀

02-06-2021

Dag Click&Eat-gebruiker!

Het is je waarschijnlijk reeds opgevallen bij het openen van Click&Eat; we hebben heel wat nieuws in petto! 🚀 In tijden van corona hebben we niet stilgezeten om het platform te optimaliseren en verder uit te breiden met tal van nieuwe functies, een rebranding en aangepaste prijzen.

welcome

Rebranding

Een compleet nieuwe look

We hebben Click&Eat nog overzichtelijker, persoonlijker en gebruiksvriendelijker gemaakt voor zowel jou als jouw klanten. Ook hebben we het reservatiewidget, dat je op jouw eigen website kan insluiten, helemaal herbekeken voor een vlottere ervaring.

Jouw huisstijl voor een unieke klantenervaring

Voeg jouw eigen foto en logo toe aan de homepagina van jouw restaurant op Click&Eat. Daarnaast kan je ook je eigen huisstijlkleur toevoegen. Dit wordt toegepast op het bestel- en reservatieformulier.

functies

Nieuwe functies

Notificaties

Blijf nog meer op de hoogte van een nieuwe reservatie of bestelling dankzij notificaties op jouw toestellen. Deze notificaties werken via Google Chrome op Windows en Android.

Bestellingen: optie vs keuze

Je kan er voor kiezen om een gerechtoptie optioneel te maken (bv: ingepakt) of verplicht (bv. frietjes of kroketjes).

Diverse aanpassingen

  • Nieuw en sneller beheerpaneel en dashboard
  • Nieuw detailscherm voor reservaties
  • Nieuwe manier om shifts te beheren
  • Nieuwe weergave van producten bij bestellingen

Dit komt er ook nog aan!

Nieuwsbrieven naar klanten

E-mail is dé manier om jouw klanten op de hoogte te houden van nieuwe menu's, arrangementen of cadeaubonnen. Zorg voor een persoonlijke touch met jouw kleur en logo en een rechtstreekse knop naar jouw restaurantpagina.

Voorschot bij reservatie via online betaling

Heb je een speciaal menu voor Valentijn, Kerst, een BBQ of andere gelegenheid, of wil je zekerheid van inkomsten indien een klant niet komt opdagen? Dat kan door een voorschot te vragen of een reservatie-ticket aan te bieden aan klanten via online betaling.*

Klanten feedback

We vragen aan jouw klanten hoe ze hun bezoek hebben ervaren in jouw zaak. Kies zelf welke recensies je wenst weer te geven op jouw Click&Eat restaurantpagina.

*vraag naar de voorwaarden van toepassing.

Ken jij iemand die Click&Eat kan gebruiken?

Voor elke klant die jij aanbrengt, krijg je van ons 3 maanden GRATIS 1 module cadeau ter waarde van €72,00.

Onze visie

We willen jou als klant bedanken voor het gebruik van Click&Eat het afgelopen jaar. Dankzij jullie feedback en vertrouwen zijn we ervan overtuigd dat Click&Eat een mooie toekomst tegemoet gaat met deze visie als leidraad: "Betaal enkel voor de functies die je écht gebruikt in een toegankelijk en betaalbaar platform."

Om onze visie waar te maken, hebben we de prijszetting herbekeken. Zoals je in deze nieuwsbrief kon lezen, zijn er sinds de start heel wat nieuwe functies toegevoegd en staat er nog heel wat op de planning. We kunnen met trots meedelen dat we nog steeds één van de goedkoopste all-in-one platformen zijn op de Belgische markt.

  • Basis • € 24/maand* • 1 module naar keuze (reservaties of bestellingen)
  • Basis Duo • € 39/maand* • 2 modules (reservaties en bestellingen)


*beide pakketten worden halfjaarlijks gefactureerd en zijn halfjaarlijks opzegbaar.


Uiteraard blijven onze huidige troeven gelden:

  • 24/7 Persoonlijke ondersteuning
  • Geen reservatie- of bestellimiet
  • Geen opstartkosten
  • Eigen huisstijl


We beseffen dat een prijswijziging niet direct het nieuws is waarop iemand zit te wachten, maar we kunnen jullie dan ook zoveel extra's aanbieden en zijn ervan overtuigd dat we jullie kunnen blijven ondersteunen met Click&Eat en samen ons mooi verhaal kunnen verderzetten.

Deze prijswijziging gaat in op 1 juli 2021 vanaf de eerstvolgende factuur en wordt halfjaarlijks gefactureerd.

Heb je vragen over onze functies of nieuwe prijszetting? Bel ons via 0475 21 65 18 of stuur een mailtje naar info@clickandeat.be en we helpen jou heel graag verder.

Het Click&Eat-Team
Jari en Nathan